7. 2. 1989.

Vlada i Gile - Rokenrol za decu [*]

PGP RTB LP 550167
1989

1. Rokenrol za decu
2. Ivin voz
3. Cica iz Grivca
4. Baba Roga
5. Miš je dobio grip
6. Išli smo u Afriku
7. Vuče, vuče, bubo lenja
8. Juca i kuca
9. Vuk i ovca
10. Telefonijada
11. Jednog zelenog dana



aranžmani: Vlada i Gile
snimano u studiju "Druga Maca"
producent: Enco Lesić



Rokenrol za decu

ovo je rokenrol za decu
nije za babe ni za dede
nije za tate ni za mame
ovo je rokenrol za decu

mamine maze nek se paze
tatine maze nek se plaze
cipele nove nek se gaze
ovo je rokenrol za decu

nije za babe ni za dede
nije za tate ni za mame
cipele nove nek se gaze
ovo je rokenrol za decu

deco to je rok


Ivin voz

Iz kuće je izleteo na ulicu Iva
sav zadihan zahuktao ko lokomotiva

ćihu ćihu ćihu-hu
ćihu ćihu ćihu-hu

Videli ga drugovi pa za njim i oni
potrčali, zahuktali ko pravi vagoni

ćihu ćihu ćihu-hu
ćihu ćihu ćihu-hu

Sad ulicom tako juri ta čudna kolona
to voz Ivin putuje sa sedam vagona

ćihu ćihu ćihu-hu
ćihu ćihu ćihu-hu


Cica iz Grivca

Mala princeza Cica iz Grivca
srete na balu mladoga princa

I zaljubi se princ u Cicu
I zaljubi se Cica u princa

I onda njena kraljica majka
reče princezi sa rosom u oku
Ustani ćerko, sve je to bajka
Ustani i pusti stoku

I zaljubi se princ u Cicu
I zaljubi se Cica u princa


Baba Roga

ja sam baba ...

Ima jedna pećina stroga
u kojoj živi babaroga
a ja sam valjda razumete
jedno veoma hrabro dete

pa sam rešio upravo stoga
da joj pokazem njenog boga
ali valjda znate i sami
baba roga se krije u tami

nosim joj limun, nudim joj krušku
al ona ni da pokaže njušku
da li postoji il ne postoji
uglavnom ona se mene boji


Miš je dobio grip

Miš je dobio grip
Pa je seo u džip
I prevalio put dugačak
Da ga pregleda doktor Mačak

Doktor pacijenta pipnu
Pacijent nešto zucnu
Doktor mu leđa štipnu
Zatim ga u čelo kucnu

Sa moje tačke gledišta
Nije ti ništa
To kaza, to kaza
Pa ga smaza


Išli smo u Afriku

Išli smo u Afriku
da sadimo papriku
Znate onu žutu
finu, ali ljutu

Jednogrba kamila
odmah se pomamila
Začas se tu stvorila
i debela gorila

Onaj majmun sa grane
misli to su banane
I zebra je videla
jako joj se svidela

Grize gladni papagaj
misli neko voće fraj
Gledali smo žirafu
misli meze uz kafu

Ni reč nisu kazali
sve su odmah smazali
Ništa nisu slutili
pa su se zaljutili

kuka pola Afrike
zbog banatske paprike
znate one žute
fine, ali ljute


Vuče, vuče, bubo lenja

ovo je pesma o vuku

Neko pliva u Savi
Neko živi u Rumi
Neko radi u travi
A vuk živi u šumi

U školi ga ne vide
Nema ni maturu
U muzeje ne ide
Prezire kulturu

Usta su mu snažna
Duša mu je drumska
Obećanja lažna
A ćud mu je šumska

Kad je srećan leži
Kad je ljut reži
Ka zverstvima teži
Kad ga vidiš beži

Vuče, vuče, bubo lenja
Šta će reći pokolenja
Vodio si život buran
Pa ostao nekulturan


Juca i kuca

mali steva poznao je malu jucu
steva ima malu macu, juca ima malu kucu

mali steva sad se svađa sa malenom jucom
mala maca lepo živi sa malenom kucom

ali sve se brzo menja, to vam mogu kasti
drukčije će sve to bit kad bidneš odrasti

kad odraste onda maca neće volet' kucu
kad odraste onda steva neće mrzet' jucu


Vuk i ovca

Čini mi se vekovima
vuk sa ovcom nešto ima
Kad je vidi kako pase
vuk naprosto ne zna za se

Ovca kad mu vidi oči
ni da bekne ni da skoči
Ovca ne sme da se brani
vuk se njenim strahom hrani

Ne razumem te odnose
ni zašto se ne podnose


Telefonijada

Na širokom carskom drumu
Što preseca prašumu
Sreli su se beli slon
I jedan crni telefon

HALO - kaže beli slon
HALO - kaže telefon
KO JE - pita beli slon
KO JE - pita telefon
I tako u beskraj on

KO JE - pita beli slon
KO JE - pita telefon
ja sam - kaže beli slon
ja sam - kaže telefon
I tako u beskraj on

Ni komandir šumske straže
Nije znao da mi kaže
Da l' slon telefonira
Il' telefon slonira


Jednog zelenog dana

Jednog zelenog dana
onog zelenog leta
kada je bela rada
odlučila da cveta

neko je nekom rekao
najlepši san sam stekao
podelimo ga na dvoje
sad pola sna je tvoje

Spavajmo, sanjajmo
Spavajmo, sanjajmo

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma